نمایندگی فروش محصولات زیمنس

نگاهی به پی ال سی 1500 زیمنس – PLC 1500 SIEMENS

PLC 1500 SIEMENS

پی ال سی SIEMENS سری 1500 یا S7-1500 بعنوان آخرین نسخه از خانواده پی ال سی های سیماتیک زیمنس شناخته می شود. استفاده از کنترلر SIMATIC S7-1500 به شما عملکرد عالی و قابل اعتمادی می دهد. شما می‌توانید پیچیده‌ترین طرح‌های ماشین‌ها را به لطف ساختار ماژولار کنترلر، که کمک قابل اعتمادی را در حین انجام تحول دیجیتال به شما ارائه می‌دهد، به واقعیت تبدیل کنید.

آخرین و بروز ترین نسل پی ال سی های زیمنس آلمان

در ادامه نگاهی به آخرین و جدیدترین پی ال سی زیمنس خواهیم داشت. با ما در ادامه همراه باشید تا با پی ال سی 1500 زیمنس آشنایی پیدا کنید.

عملکرد پی ال سی S7-1500 زیمنس

در یک توصیف مختصر از عملکرد PLC 1500 باید از “سریع و دقیق” بهره برد. با استفاده از SIMATIC S7-1500 با گذرگاه backplane سریع , عملکرد PROFINET به کوتاه ترین زمان واکنش و به بالاترین عملکرد و بهره وری در فرآیند تولید خود دست خواهید یافت.

پی ال سی 1500 زیمنس بعنوان آخرین پی ال سی زیمنس تا کنون، زمان پردازش فرمان تا 1 نانوثانیه ns در CPU کاهش یافته است. رابط PROFINET با پاسخ زمانی قطعی، تکرارپذیری و دقت را در محدوده μs (میکروثانیه) تضمین می‌کند.

همچنین بخوانید:  5 گام انتخاب سافت استارتر برای موتور سه فاز

ایمنی یکپارچه سری 1500 زیمنس

Safety Integrated به معنای اتصال آسان دستگاه های PROFIsafe از طریق PROFIBUS و PROFINET و سازگاری داده ها بین اجزای برنامه استاندارد است. این پشتیبانی از گزینه های مختلط با استفاده از مجموعه های ورودی/خروجی ایمن و استاندارد ارائه می دهد. این قابلیت باعث شده تا زیمنس 1500 بعنوان بروزترین پی ال سی در اتوماسیون صنعتی شناخته شود.

ایمنی در پی ال سی های زیمنس سری 1500

سیستم عیب یابی یکپارچه سری 1500

به لطف مفهوم نمایش یکنواخت، عملکرد تشخیصی ادغام شده در سیستم SIMATIC S7-1500 تضمین می کند که پیام های خطا در پورتال TIA در HMI، در وب سرور و روی نمایشگر CPU به صورت یکسان به عنوان اطلاعات متنی ساده تجسم می شوند. پیکربندی و کانال های گزارش تشخیصی به شیوه ای کاربر پسند در سیستم یکپارچه شده اند.لازم به ذکر است تابع ردیابی (Trace Function) در تمام CPU ها پشتیبانی می شود.

تکنولوژی یکپارچه در پی ال سی 1500 زیمنس

سری 1500 کاملاً برای عملکردهای فناوری مجهز شده است: کنترل حرکت، تشخیص سیگنال و خروجی، و کنترل PID با T-CPU ها تا حد زیادی یکپارچه شده و قابل استفاده هستند. یک سیستم منطبق با کنترلر SIMATIC S7-1500 و سیستم درایو سروو SINAMICS را می توان به راحتی از طریق PROFINET متصل کرد.

اتصال سری 1500 به درایو موتور زیمنس

Industrial Edge Computing با استفاده از یک ماژول فناوری به عنوان پلتفرم برای عملکردهای متعدد، به طور یکپارچه در SIMATIC S7-1500 ادغام شده است. با اتصال CPU SIMATIC S7-1500 به اینترنت یا اترنت و سایر تجهیزات اتوماسیون صنعتی – از جمله SIMATIC Drive Controller – یک شبکه ابری با نقاط قوات و مزایای آن بعنوان یک راه حل فراهم می شود. این شبکه امکان جمع آوری و بهینه سازی داده های مختلف را فراهم می کند. این داده ها می توانند محلی، ابری و ترکیبی باشند.

همچنین بخوانید:  آموزش سافت استارتر زیمنس سری 3RW - نکات و نحوه نصب

امنیت در S7-1500

مفهوم امنیتی پی ال سی 1500 زیمنس یا SIMATIC S7-1500 شامل یکپارچگی ارتباط است. امنیت یکپارچه از سرمایه‌گذاری‌های شما محافظت می‌کند، به جلوگیری از تکثیر سیستم ها کمک می‌کند و به اطمینان از سطح بالایی از در دسترس بودن کارخانه کمک می‌کند.

طراحی کاربردی 1500 زیمنس

SIMATIC S7-1500 آسان‌ترین کارکرد و بیشترین سطح کاربرپسندی را در جزئیات جدید ارائه می‌کند: پل‌های بالقوه یکپارچه، عناصر محافظی که نیازی به ابزاری برای مونتاژ ندارند، اتصالات جلویی یکنواخت، و علامت‌گذاری ارگونومیک پایانه. قابلیت گسترش آسان، مونتاژ سفارشی، و سازگاری رو به بالا حداکثر کارایی هزینه و امنیت سرمایه گذاری را ارائه می دهد.

PLC S7-1500 SIEMENS

S7-1500 و هوش مصنوعی

ماژول فناوری SIMATIC S7-1500 TM NPU (واحد پردازش عصبی) برای کنترلر SIMATIC S7-1500 و سیستم ورودی/خروجی ET 200MP امکان استفاده از روش های هوش مصنوعی (AI) را در داخل اتوماسیون فراهم می کند. می توان آن را بدون نیاز به سخت افزار اضافی مبتنی بر رایانه شخصی در سیستم اتوماسیون SIMATIC ادغام کرد. به این ترتیب ترکیب ساده و ارزانی از الگوریتم های هوش مصنوعی و منطق PLC برای هر ماشینی امکان پذیر است.

سری 1500 و مهندسی در پرتال TIA

آنچه برای مهندسی ماشین‌های نوآورانه نیاز دارید، در پورتال تیا (TIA Portal) خواهید یافت. این امکان دسترسی نامحدود به طیف کامل خدمات اتوماسیون دیجیتالی، از برنامه ریزی دیجیتال تا مهندسی یکپارچه و عملیات شفاف را به شما می دهد. با TIA Portal مزایای رقابتی ارزشمندی به دست می آورید!

همچنین بخوانید:  PLC زیمنس خود را بروزرسانی کنید!

انعطاف‌پذیرتر، سریع‌تر و پربازده‌تر خواهید شد، ابزارهای شبیه‌سازی نوآورانه، مهندسی یکپارچه، و عملکرد شفاف کارخانه کاملاً با هم در پرتال TIA کار می‌کنند. گزینه های جدید به نفع یکپارچه سازان سیستم و سازندگان ماشین و همچنین اپراتورهای کارخانه است و TIA Portal را به دروازه ای عالی برای اتوماسیون در شرکت دیجیتال تبدیل می کند.

خرید پی ال سی زیمنس

ممکن است شما جزو مشتریان این سری پرقدرت از پی ال سی های زیمنس باشید. شاید میخواهید قابلیت های سیستم خود را گسترش دهیدو ممکن است در نظر داشته باشید یک سیستم یکپارچه و بروز را جایگزین سیستم قبل کنید. 

خرید پی ال سی زیمنس سری 1500

در هر صورت ما در بهزیمنس آماده ارائه خدمات فروش به شما مشتریان عزیز هستیم. برای مشاهده برخی از پی ال سی های 1500 زیمنس و کارت های آن به اینجا مراجعه نمایید.

5/5 (1 نظر)

4 دیدگاه در “نگاهی به پی ال سی 1500 زیمنس – PLC 1500 SIEMENS

  1. علیرضا کشاورز میگوید:

    برای منی که تازه وارد کار صنعت شدم و تازه کار هستم .جدای از اطمینان به شما،آموزش هاتون هم خیلی برام کمک کنندس

    • بهزیمنس میگوید:

      سلام
      خوشحالیم که این بازخورد خوب رو از شما میگیریم.
      ممنون از توجه شما

  2. مهندس هوشمندی میگوید:

    پاسخگویی عالی و کامل، پیگیری خرید ، اجناس آکبند و اصل، همچی عالی بود تشکر از تیم بهزیمنس

    • بهزیمنس میگوید:

      با سلام و احترام
      جناب مهندس هوشمندی بسیار خرسندیم از پیام محبت آمیز شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *