نمایندگی فروش محصولات زیمنس

نمایندگی شرکت زیمنس در کرمان

کرمان یکی از استان های تاریخی ایران است. به جرات می توان ادعا کرد این استان یکی از قطب های موثر در صنعت محسوب می شود. اگر درجستجوی نماینده زیمنس در کرمان هستید با ما همراه باشید

درباره شرکت زیمنس

امروزه کمتر کسی اسم زیمنس را نشنیده است. حضور قدرتمند زیمنس در لوازم خانگی، پزشکی ، صنعتی، دفاعی، ارتباطی و … برای همگان مشهود می باشد. شرکت زیمنس را می توان یکی از بزرگ ترین و معروف ترین شرکت های پیشتاز در حوزه الکترونیک و صنایع برق تلقی کرد، که در زمینه های بسیاری فعالیت دارند.

این شرکت در طراحی و تولید تجهیزاتی فعالیت دارد که مربوط به حوزه مخابرات و همچنین بخش اتوماسیون صنعتی صنایع می باشد. اهداف و فعالیت هایی که درشرکت های زیمنس انجام می شود، سراسر جهان را در بر گرفته است. زادگاه زیمنس یکی از پیشرفته ترین کشورهای فعال در صنعت یعنی آلمان می باشد.

نمایندگی زیمنس در کرمان

مجموعه بهزیمنس متشکل از یک تیم جوان و فعال در حوزه بازرگانی و فروش محصولات زیمنس در کرمان و سراسر ایران فعالیت دارد. بهزیمنس از سال 1401 فعالیت خود را آغاز کرد. با نگاه به تامین تجهیزات برق صنعتی جنوب و جنوب شرق، دفتر خود در خیابان مهدیه کرمان بعنوان نماینده زیمنس کرمان را تاسیس نمود.

همچنین بخوانید:  HMI چیست؟ کاربرد HMI و ویژگی های آن

نماینده زیمنس کرمان و جنوبشرق

با توجه به صنعتی بودن استان کرمان و کیفیت محصولات زیمنس آلمان، تمرکز اصلی مجموعه بر روی برند زیمنس می باشد. تجهیزات که توسط بهزیمنس کرمان عرضه می شود شامل انواع تجهیزات برق فشار ضعیف، اتوماسیون صنعتی و درایو موتور است. البته تامین برندهای اشنایدر، امرن، ال اس، مین ول و سایر برندهای صنعتی نیز قابل پیشنهاد خواهد بود.

فعالیت های بهزیمنس در کرمان

ماموریت مشترک تیم بهزیمنس بعنوان نماینده زیمنس در کرمان، توسعه دانش در صنعت می باشد. جوان بودن و پویایی این تیم می تواند یکی از خصوصیات مهم آن تلقی شود. هدف بهزیمنس در حوزه تامین تجهیزات برق صنعتی، رضایت مشتریان خواهد بود.

در فروشگاه تلاش کردیم علاوه بر محصولات زیمنس تجهیزات مورد نیاز تابلوی برق را نیز تدارک ببینیم. قطعا با حمایت و لطف شما عزیزان می توانیم به گسترش تیم خود فکر کنیم. امیدواریم بتوانیم گزینه اصلی شما در تامین تجهیزات شویم.

محصولات بهزیمنس | نماینده زیمنس کرمان

آنچه که در بهزیمنس قابل تامین است را در ادامه بررسی می کنیم.

فشار ضعیف زیمنس شامل:

  • انواع کنتاکتور
  • انواع سافت استارت
  • انواع کلید های حرارتی
  • انواع بیمتال و کلید منیاتوری
  • شاسی ها و چراغ های سیگنال
  • رله های حفاظتی کنترل فاز، کنترل جریان و کنترل سطح

همه موارد فوق به همراه آنچه که در ادامه در مورد آن می نویسیم. در نماینده زیمنس کرمان قابل تهیه و تامین است.

همچنین بخوانید:  بهترین PLC بازار و 4 عامل کلیدی خرید پی ال سی

انواع اتوماسیون صنعتی زیمنس شامل :

  • پی ال سی لوگو و کارت ها
  • پی ال سی سری 1200، 1500 ، 300 و 400 زیمنس و کارت ها
  • منابع تغدیه، رک و برخی تجهیزات ابزار دقیق زیمنس

درایورهای موتور زیمنس شامل:

  • درایو میکرومستر 430-440 و 420
  • زینامیکس s120 , g120 و همچنین v20

نماینده زیمنس در ایران

برای خرید محصولات زیمنس می توانید با همکاران ما در بهزیمنس، نماینده زیمنس کرمان، تماس بگیرید. ارسال کالا به سراسر ایران در اسرع وقت امکان پذیر است. همکاران من در مجموعه تمام تلاش خود برای ارتقا کیفیت خدمات را به کار خواهند گرفت.

سخن پایانی

این پست به منظور معرفی بهزیمنس، بعنوان نماینده زیمنس کرمان نوشته شد. درباره محصولاتی که از برند زیمنس قابل تامین بود حرف زدیم و در پایان از شما برای پیوستن به شبکه های اجتماعی بهزیمنس دعوت می کنیم.

3.7/5 (3 نظر)

9 دیدگاه در “نمایندگی شرکت زیمنس در کرمان

  1. محمد میگوید:

    کارتون درسته انشاالله همیشه برکت داشته باشه براتون 👏👏

  2. مهران طاهری میگوید:

    سلام،خسته نباشید،یک عدد HMI زیمنس به مشخصات KTP 1200 BASIC
    6AV2 123-2MB03-0AX0
    به دلیل تغییرات در پروژه بلا استفاده موجود دارم که فقط برچسب تیغ خورده است میخواستم بفروشم امکانش هست شما این کارو انجام بدید 🙏

    • بهزیمنس میگوید:

      با سلام و احترام
      یادمون میمونه و پیامتون رو تایید میکنیم تا درصورت نیاز مشتریان یا مخاطیبن، ایشون رو با شما ارتباط بدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *